En joggingrunda och lååång inköpslista

Mörka moln på himlen avskräckte mig inte. Blev en joggingrunda på 6 km. Jag känner mig nöjd. Skönt att springa i skogen där man sällan ser folk. Ja några djur såg jag inte heller.
 
 
Resten av dagen har jag mest stått i köket, blev lite bakning. Vad det blev får ni se imorgon. Snart är det dags för nattjobb. Imorgon misstänker jag att det kommer att ta länge innan jag kommer mig hem. Blir nog gymmet och kanske något loppisbesök. Dessutom har jag en lååång inköpslista, så det kommer nog att ta en stund att gå igenom matbutiken också. Det ska ju bakas och fixas inför två "kalas". Som tur fyller jag inte jämnt i år, men ändå vill jag som vanligt bjuda nära och kära på kaffe och lite annat smått och gott. 
 
Önskar er alla en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Linda

kom ihåg marie kexen!! 😃

Svar: Jo kommer nog ihåg 😊
Caroline

2015-05-26 @ 19:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0