ÄNTLIGEN!

Måste bara köpa en då jag såg att de hade flera på loppis i Jakobstad (till ett ganska ok pris). Vet ju inte om jag får tag i någon i Sverige i augusti, så jag slog till. Skulle jag mot förmodan hitta en billig i Sverige eller på båten så kan jag nog ha flera. Eller ge bort någon. Huvudsaken jag har EN. Har jagat efter en sån här mugg nu hela våren så känns nästan som en lättnad att äntligen hålla i en. Tycker den är så fin!
 
Ett tack till Sandra som tipsade om att muggarna fanns till salu i Jakobstad.
 
 

Kommentarer
Postat av: Malena

Var det från loppishallen eller?:)

Svar: Jo de va nog de 😊
Caroline

2015-05-15 @ 20:52:18
Postat av: Sandra

Så du fick en åt dig, kul! Och du hittade rätt loppis också, inte illa! :)

Svar: Jo jag kunde inte hålla mig, bara måste ha en. Loppisen brukar jag nog besöka flera gånger i året så va int svårt att hitta dit 😊
Caroline

2015-05-15 @ 22:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0