Pinterest får underhålla i sjukstugan

Soffan har fått vara min vän idag, ja sängen också för den delen. Har sovit större delen av dagen då det inte blev många timmars sömn senaste natt. Magen mår nog lite bättre, men bra mår jag inte ännu. En hemsk huvudvärk har jag också. Borde försöka få i mig något annat än vatten och turkisk youghurt, men än så länge smakar det inte med något annat. 
 
Då man ligger hemma och har tråkigt händer det lätt att pinterest får stå för underhållningen. Idag blev jag inspirerad av allt man kan göra av gamla trästubbar. Nu skulle jag vilja ha ett bord och en pall gjorda av stubbar. Får se om jag får övertalat han jag bor med, hehe.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0