Påskpynt

Igår kväll påskpysslade vi lite, men det blev inte så lyckat, får göra ett nytt försök en annan dag. Berättar mera om pysslet då vi lyckats. 
 
Idag kände jag för att påskpynta så tog fram gula dukar och lite annat pynt. Egentligen pyntar jag inte så mycket till påsk, men en påsk utan pynt är ingen påsk. 
 
 
Idag är det en vecka kvar till påsk. Ganska passligt att pynta redan nu så behöver man inte städa undan allt direkt. I alla fall jag brukar tröttna på påskpyntet ganska snabbt efter påsk.
 
 
De här äggen av betong? fyndade jag på loppis ifjol, dock inte i påsktider så det är första gången jag pyntar med dem. Riktigt fina tycker jag de är. 
 
Har ni börjat påskpynta ännu? Eller kanske ni inte pyntar alls?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0