Nödvändigt och icke nödvändigt

Var en sväng in till stan idag. Köpte lite nödvändiga saker och kanske lite onödiga saker. Fotoalbum stod högst på listan. Var hittar man billiga och bra fotoalbum? Köpte ett från Clas Ohlson, det var lagom dyrt. På Biltema hittade jag billiga album, men frågan är om kvaliteten är den bästa. Köpte en gång album från Biltema, det höll inte länge. Den här gången köpte jag en annan sort därifrån, så får se nu om de håller.
 
 
Måste också köpa en sak som jag länge gått och sett på, nämligen den här lampan med tillhörande fot från Clas Ohlson.
 
 
Själva foten är jag nöjd med, men lampan...den är häftig men är 60 watt och dessutom lyser den för starkt. Får se om jag byter ut den i något skede.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0