En plåtburk med fint motiv

Måste bara visa vad annat jag köpte idag. Har länge gått och sett på dem i butiken, men egentligen tyckt att det är onödigt att köpa en. Idag kunde jag inte hålla mig länge, bara måste köpa en ifall de snart slutar sälja dem. Nu undrar ni säkert vad jag talar om, och jo, det har med mumin att göra. Ni har väl sett de fina blåtburkarna på kexhyllan? Det var förstås en plåtburk med muminmotiv jag köpte.
 
 
Det var dyra kex, men då kexen är uppätna får man ju förvara något annat smått och gott i burken. 

Kommentarer
Postat av: Petra

Oj, vad fin burk. Jag har inte ens sett den i kexhyllan - men nu så! ;-)

2015-03-09 @ 17:05:44
URL: http://kvarnbacksvillan.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0