Sol, regn, sol, regn

Helgen var slut nästan innan den börjat. Förutom studentkalas och jobb hann jag njuta lite av solen också. Vädret har dock varit lite konstigt. Först regn, sen sol, hagel, regn och sol igen. Några långa stunder i solen blev det inte, men nästan så jag tror jag blev liiite brun, men bara lite.
 
 
Idag känns det som om jag är ledig, men det är jag inte, ska till jobbet först klockan 21 ikväll. Slutar klockan 12 imorgon på dagen istället. Det ser ut att vara varmt ute, men det är det inte. Blåser hårt gör det också. Ska nog passa på att njuta av det fina vädret fastän det kunde vara varmare. 
 
Har faktiskt inte köpt en enda sommarblomma ännu, inte ens någon ampel. Tomater och gurkplantor har jag heller inte skaffat. Det får nog bli ändring på det snart. Det kalla vädret har inte riktigt gjort att man har velat köpa några plantor, speciellt gurkplantorna är ju känsliga. Får se om jag får köpt några denna vecka, om inte så blir det nog följande vecka. 
 
Nej nu får jag nog gå ut och rensa lite ogräs, vad annat kan man göra en nästan ledig dag?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0