Midsommarklänningen

Gick en sväng på stan idag, inte varje dag det händer. Var på jakt efter leggings, de hittade jag på Halpa Halli. På HM hittade jag en midsommarklänning, inte för att jag kanske behövde nån, men ändå. Sällan jag köper kläder från butiken, men den här tyckte jag var så fin, under 10 euro kostade den också. Precis min stil är den också, lagom längd, inga långklänningar här inte. Men vem vet, det kommer säkert en dag då jag frivilligt tar på mig en långklänning, men den dagen är inte här ännu.
 
 
Nu är midsommarmaten inhandlad. Vad vi glömde får vi se imorgon. Glass och jordgubbar blev det åtminstone. Nu är jag ledig fram till söndag eftermiddag, skönt med midsommar ledigt, jobbade ju ifjol. Håller ännu tummarna för bra väder tills imorgon, eller åtminstone uppehåll. Oberoende ser jag framemot morgondagen, midsommarstången ska göras färdig och så måste jag fundera ut hur jag ska dekorera bordet, roliga saker med andra ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0