Mera sommarläsning

På senare tid har jag fyndat en del böcker på loppis. Nu har jag verkligen sommaren räddad. Tror dock inte att jag kommer att hinna läsa alla böcker under sommaren, högen med olästa böcker börjar bli ganska hög. Dessa är bara några utav böckerna. 
 
 
Dean Koontz böckerna fyndade jag för 50 cent styck. Stephen King boken gav jag två euro för. Den nyaste av dem alla, Keplers senaste bok gav jag 6 euro för. Har väntat och väntat att just den boken ska komma ut i pocket, eller i en billigare version i alla fall. Onödigt att köpa en bok för 20 euro då man kan få den för en billigare slant. Ni kan ju gissa att jag blev glad då jag hittade den inbundna versionen på loppis till ett förmånligt pris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0