Krukväxter på rad

Idag har jag gjort något jag tänkt göra länge, nämligen planterat om krukväxter. Då jag delat på dem alla blev det ganska många plantor, närmare bestämt 20 stycken, men en del fick nog åka på skräphögen. Nu har vi nog krukväxter så det räcker och blir över.
 
 
Hade svårt att hitta krukor till dem alla, men till sist hittade jag krukor till alla utom två som får stå på varsitt fat utomhus.
 
 
Nu har jag försökt placera ut dem lite här och där. De med de fulaste krukorna hamnade på andra våningen bakom en gardin, där är det sällan man ser dem (bara jag kommer ihåg att vattna dem ibland). Var jag placerade några andra får du se en annan dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0