F.R.E.D.A.G.

Fredag och sovmorgon, kan det bli bättre? Idag ska jag bara göra det jag vill. Eller vill och vill, vem vill egentligen dammsuga...men men sånt ska göras. Det finns säkert något att göra ute på gården också. Såg att gurkplantan inte mådde så bra, den vill nog ha varmare väder, ja vem vill inte det? Solen skiner åtminstone, jippie för det.
 
Tror att vi nästan har bestämt oss för att det får bli en lugn dag imorgon, inget loppis eller auktion. Nu kanske ni tror jag har fått något fel, skippa loppisrace och auktion! Inte precis likt mig. Men måste ju få vara hemma på tumanhand nångång också, och så sparar man lite pengar samtidigt. Måste gå bakåt och kolla lite när jag senast hade en lördag med noll program...hmm...möjligtvis i slutet på mars. Kanske dags för en avkopplande lördag nu då. 
 
Ett loppisbord har jag också tänkt boka idag. Får se om det finns några bord lediga nu då Suvikirppis har stängt över sommaren. Men har ingen panik, får ställa mig på väntelistan om inte annat. 
 
 
Lupinerna har börjat blomma på Målarbackan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0