En regnbåge och en ny vecka

Ny vecka och nya tag. Har framför mig en lång arbetsvecka. Jobbade kväll igår, har kväll idag samt i morgon. Sedan en morgontur. Torsdagen har jag faktiskt ledig, men sedan jobbar jag dubbelnatt i helgen. Nå man kan inte bara vara ledig hela tiden heller. Men kvällsturer tycker jag inte om, hellre natt då. Steg upp före åtta idag så jag ska hinna få något gjort före jobbet. Blir gymmet och butiken. Känns bara så onödigt att behöva släpa handelskassarna till jobbet, men orkar inte fara och handla till Abc efter klockan 21. 
 
Midsommaren kom och gick, snabbt gick det som vanligt. Nästa"högtid" att se framemot är villaavslutningen. Men hoppas på en bra sommar ännu innan dess. Många kanske känner att de skulle vilja börja ha semester snart, och många har väl det eller får det snart, jag får snällt vänta till 3.8. Ännu känns det inte som om jag skulle behöva ha semester just precis nu, men antar att jag också skulle vilja vara ledig då den riktiga sommarvärmen kommer (om den kommer). Har förstås inget emot om det är soligt och varmt hela augusti och in i september, men helst vill jag ju ha varmt hela sommaren. 
 
Hoppas ni alla haft en bra midsommar och att ni får en bra start på den nya veckan!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0