En bra lördag

Blev en riktigt bra dag och kväll igår fastän jag nog egentligen skulle ha velat fara på loppis och auktion men intalade mig att vi inte skulle fara. På dagen kunde vi äta ute fastän det blåste, det blev flankstek, baconinlindade koskenlaskia fyllda champinjoner, baconinlindade jalapenon fyllda med korv och ost, samt en grönsallad. Var riktigt smaskens!
 
 
Hann också läsa en och annan sida i boken jag för tillfället håller på att läsa. Njöt av de sista solstrålarna, men det blåste nog kallt. Ännu lite senare på kvällen satte vi upp paviljongtaket och väggarna, var på tiden. Men har inte vågat sätta upp det då det blåst så hårt, får hoppas det hålls där nu då. Då allt var uppe tog vi ut datorn, lite smått och gott att äta och bänkade oss framför datorn. Såg en ganska bra film, Kingsman: The secret service. Det blev nog lite kyligt, men med sticka sockor och två filtar runt mig gick det ingen nöd på mig. Njöt för fulla muggar av att få sitta ute och se på film, det är sommar det!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0