Nytt loppis och två par byxor

Idag öppnade det nya loppiset i Sunnanvik sina dörrar. Loppiset finns i Suvikirppis förra lokaler och heter nu Suvilahden kirppis. I princip såg det ut som gamla suvikirppis. Jag hittade två par jeans som jag bara måste ha. Men det var låååång kö, 30 minuter fick jag stå och köa för mina byxor. Men det var värt det. 
 
 
Igår jobbade jag kväll, idag blir det nattjobb, jobbar två nätter. Sen har jag ledig helg, igen. Igår städade jag nedrevåningen, tyckte det var passligt väder för att göra det. Får se vad jag hittar på idag. Johnny håller på och vibrerar grunden till växthuset. Var lite knepigt då det var så stor höjdskillnad från ena sidan till den andra, men det blir säkert bra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0