En bra serie!

Sedan jag upptäckte swefilmer.com har jag inte kunna slita mig. Där finns så mycket att se på. Just nu håller jag på och ser på en serie, ni har säkert hört om den om ni inte redan sett den, Orange is the new black. 
 
Tv-serien ”Orange is the new black” handlar om ett kvinnofängelse i USA och bygger på författaren och den före detta fången Piper Kermans självbiografiska bok med samma namn. De tretton första avsnitten sändes i USA 2013. (svt.se och wikipedia)
 
Då jag hade sett första avsnittet var jag fast, måste bara se resten. Just nu är jag inne på den andra säsongen. Tre säsonger har sänts, men såg att en fjärde ska sändas 2016. Så om du vill se på en rolig och underhållande serie rekommenderar jag denna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0