En bak dag

Igår blev det en bak dag, Bakade två plåtar fröbröd och 30 stycken american cookies (Johnnys favorit småbröd). Till middag blev det dessutom broilersoppa. Bäst att passa på då inspirationen infinner sig. Nästa vecka ska jag baka mera bröd. Måste ju ha med något tuggbart på resan också. Ska baka lchf knäckebröd som håller längre i rumstemperatur än fröbröden jag bakade igår. Får se hur många plåtar det blir av knäckebrödet, brukar ju gå åt ganska snabbt så bäst att baka mycket.
 
 
Har börjat skriva listor på allt som ska med på resan, kan säga att det är ganska mycket saker som ska med, allt från plåster till bord och stolar (camping bord och stolar, inga större saker). Och en hel del "ifall om" kläder och saker. Tänk vad lätt det vore om man kunde beställa vädret. Åtminstone 6 par skor behöver jag ta med, och ja, jag kommer säkert att ha användning av dem allihopa. Inga högklackade finskor dock. 
 
Nu återstår endast 6 arbetsturer...sedan börjar den efterlängtade semestern.
 

Kommentarer
Postat av: Heidi

Är det möjligt att få receptet på fröbrödet, eller är det hemligt? ;)
H. Heidi

Svar: Haha. Nej receptet är inte hemligt, lade upp det redan 2013 här på bloggen. Här kommer länken: http://voitbygirl.blogg.se/2013/june/frobrod-och-mandelknackebrod.html
Caroline

2015-07-23 @ 20:45:07
Postat av: Heidi

Tack! Kollade genom dina recept, men for nog inte så långt bak som till 2013 :)

2015-07-24 @ 09:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0