Äntligen SEMESTER och en helg att se framemot

Det blir minst sagt en händelserik helg. För det första har jag äntligen fått SEMESTER (eller egentligen från måndag men ledigt iaf). Ikväll ordnas det dessutom auktion i Övermalax, blir säkert intressant. Alltmöjligt finns till salu. Men några bestick kommer jag inte hem med denna gång.
 
På lördag blir det loppis för hela slanten. Ni har väl inte missat att det öppnas ett nytt loppis i Vasa, Combo kirppis/loppis/outlet, på Flygfältsvägen 7. Öppning blir det kl.11 på lördag. 
 
Jag hinner dock inte stå och köa utanför dörren till combo loppis, det ordnas ju Loppisrace i Sundom. Loppisracet pågår mellan 10 och 16 och hela 68 gårdar deltar. För att hinna till så många ställen som möjligt har jag redan valt ut vilka gårdar vi ska besöka. Bra då de har lagt ut lite info om vad folk säljer så man vet på förhand vart det löns att fara.
 
Läs mera om loppisracet här.
 
Här är några bilder från förra årets Loppisrace i Sundom.
 
 
Har på känn att detta blir en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0