Något att se framemot varje månad

Det är en tid sedan jag prenumererat på någon tidning. Har istället köpt lösnummer i butiken då jag sett någon tidning som varit intressant. Till julklapp fick jag en prenumeration på tidningen "Drömhem och trädgård". I flera veckors tid har vi funderat när den första tidningen ska dyka upp i postlådan, och här en dag kom äntligen det första numret. 
 
Har ännu inte hunnit bläddra så mycket i tidningen, men jag ser framemot en avkopplande läsestund med mycket inredningsinspiration och fina hem.
 
 
En annan tidning jag gärna skulle vilja prenumerera på är "Gård och torp" men har flera gånger konstaterat att det är billigare att köpa lösnummer än att prenumerera, ganska konstigt tycker jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0