Den ena eller den andra?

Hade en riktigt rolig eftermiddag efter mötet idag. Det blev lunch på Amarillo (jo för andra gången denna vecka) med några arbetskompisar. Fick bli en Amarillo Big Burger denna gång, men orkade inte med allt. Gott var det i alla fall! Sedan fortsatte några av oss till loppis, jag fyndade en klänning, igen. Precis en sån klänning som jag sökte efter inför julfesten. Måste bara köpa den, fyra euro var inte hela världen. Har ju sålt bort alla mina svarta klänningar (som var för stora), så måste ju fylla på garderoben med lite "nytt" då.
 
 
Nu är då frågan den, vilken klänning ska jag ta imorgon kväll? Tror nästan det lutar åt den här. Nog för att den andra också var bra, men den här är bara "så jag". Svarta klänningar kan man inte ha för många av, i alla fall inte jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0