Bättre sent än aldrig

Mätt i magen är man efter gårdagens köttsoppa. Var behändigt att bara värma en portion i mikron efter att ha jobbat hela dagen och sen ännu varit till gymmet. Imorgon har jag en ledig dag, min enda lediga dag denna vecka. Jobbar dubbelnatt i helgen. 
 
Hade en lapp i postlådan idag, tydligen kommer sotaren på besök på fredag, bäst att vara hemma mitt på dagen då. Den här gången lyfter jag nog undan mattan. Förra gången kom han in stövlandes med svarta stövlar på den vita mattan, kanske inte så lyckat. 
 
Nu blommar äntligen hyacinterna som inte ville blomma på julen. Bara en månad försent. 
 
 
Nu blir det nog att bänka sig framför tvn resten av kvällen, orkar inte göra så mycket annat. Har nog något avsnitt av The Real Housewives of Orange County att se på medan Johnny är i snickeboa. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0