Ser framemot den lediga helgen

Helgen närmar sig med stormsteg. Har bara ett möte samt en 12 timmars natt kvar att jobba denna vecka, sen ledig helg. Skönt! Efter gårdagens arbetsdag var jag helt slut. Har också märkt att jag ibland på mina lediga dagar går och funderar när de ska ringa från jobbet och behöva mera folk. Inte bra då man börjar gå och tänka på sånt. Då man är ledig ska man vara ledig. Därför har jag planerat in en hel del roliga saker till helgen, så jag faktiskt ska få tänka på annat än jobb. Dessutom har jag frissa tid imorgon också, men ska bara klippa topparna och fixa till brynen. Roligt med lite egentid i alla fall. 
 
 
Annars blir det nog gymmet idag efter mötet. Kanske hinner jag via något loppis också. Än så länge ser det grått ut där ute. Vill att solen ska titta fram så jag blir lite piggare. Nå vi får hålla tummarna för bra väder i helgen åtminstone. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0