Fastlagswrap

Nu då det snart är fastlagstisdag tyckte vi det var dags att testa en nyhet, nämligen fastlagswrap. Här kan du läsa om nyheten på Vasabladets hemsida. Vi gjorde alltså ett besök till Aroma bageri som finns i Kvevlax. Det var första gången jag besökte stället. Då jag inte är så förtjust i mandelmassa så blev det ingen wrap för mig, Johnny fick testa nyheten istället. Jag nöjde mig med en smaskig bakelse som jag blev så snål på då jag läste Mias blogg här om dagen. 
 
 
Både wrapen och bakelsen var smaskiga. Besöker gärna stället igen. En vanlig fastlagsbulle skulle också vara gott, kanske jag hinner dit ännu innan fastlagssäsongen är över för i år.

Kommentarer
Postat av: Mia

Eikö ollutkin hyvää :)!!

Svar: Jo! :)
Caroline

2015-02-07 @ 17:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0