Att planera sina dagar

Då jag en gång är på språng hemifrån försöker jag hinna med allt på en gång så jag ska slippa köra av och an. Har ju ändå 17 km till jobbet en väg samt ännu lite längre in till Vasa. Idag kände jag mig ganska trött då jag äntligen kom hem klockan 17. Då hade jag varit borta hemifrån från kl. 21 igår kväll. Jobbade natt 21-12. Sedan bjöd mamma på mat. Träningsabstinensen började göra sig påmind så det blev gymmet i 1 timme och 15 minuter. Veckohandlat har jag också hunnit med. Allt detta för att jag ska slippa köra någonstans imorgon då jag har min enda helt lediga dag denna vecka. Bilen måste få vila åtminstone en dag. Kan ju "låtsas" att jag tänker lite på miljön också. Och det gör jag väl. 
 
Nu är tacogratängen inne i ugnen, får se hur den smakar. Testade ett nytt recept. Till gratängen tänkte jag servera en sallad. Blir nog säkert gott. Hoppas det räcker till imorgon också så slipper jag laga middag då också. Tror nog det får bli soffan resten av kvällen, eller åtminstone halva kvällen. Känner på mig att jag kommer att sova som en stock inatt. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0