568 stycken

Idag blir det inte många vakna timmar hemmavid. Började dagen med att jobba 8-14.30. Hann riktigt passligt till gymmet till klockan 15 då Selkä-Niska-Hartia började. Ett pass Korsetti blev det också. Välbehövligt med lite annan jumppa än bara vanliga gymmet. Sedan blev det varsin pizza på Kotipizza, passlig mat efter gymmet, jo jag vet. Men så blir det då man har lite tid. Sedan körde vi iväg till Karperö för att hälsa på Mikki och lilla Oliver. Där blev det en lekstund och nån kaffekopp. Hann bara hem för att släppa ut katterna så bar det av till Målarbackan. Hade ett postpaket som väntade där. Visade sig vara mina 568 foton som jag beställde för bara två dagar sedan, snabb leverans från Belgien! 
 
Nu då klockan närmar sig 21 känns det skönt att äntligen få sätta sig ner och ta det lugnt. Snart blir det Antikrundan på tv och sen bastu. Imorgon har jag en ledig dag, men har fullt program ändå. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0