Too-ticki och Förfadern

Har på känn att nästa år kommer att bli ännu ett nytt mumin år. Tror det kommer att komma ut ganska så många muggar och andra produkter. Då gäller det att kunna begränsa sig och inte köpa allt. En ny Too-ticki mugg kommer att komma ut nu då den gamla slutar tillverkas. En mugg med Förfadern kommer också.
 
 
Den nya Too-ticki muggen är mycket finare än den gamla, dessutom får ju Lilla My vara med på ett hörn.
 
Förfadern vet jag faktiskt inte så mycket om, visste inte ens att det fanns en sådan figur. Har ju som sagt aldrig läst muminböckerna. Såklart måste jag ha den här också.
 
På en facebooksida såg jag också skymten av nästa års sommarmugg, det kommer dessutom att komma en sommartallrik. De såg riktigt fina ut. Förutom dessa så kommer det en ny "Håll Sverige rent" mugg, en blå variant någongång på våren. Vi får heller inte glömma bort "Vänskap" serien som jag skrev om tidigare, serien kommer ut nu redan i januari. 
 
Det finns alltså mycket fint att vänta på. Tur att jag inte behöver köpa Too-ticki och Förfadern genast de kommer ut, de kommer troligen att finnas i butikerna flera år framöver. 

Kommentarer
Postat av: Malena

Åh, vad fina! Det börjar bli fullt i mitt muminskåp men dessa ska jag nog köpa.☺

Svar: Javisst är de det! Jo det börjar bli fullt i mitt skåp också, men ännu ryms det nog några. Sedan får jag väl plocka om lite, tror samlingen kommer att bli betydligt större ännu :).
Caroline

2015-12-11 @ 17:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0