Scooter i februari

Den 6.2 smäller det. Då blir det konsert i Vasa ishall. Mina favoriter sedan länge, nämligen SCOOTER kommer att spela där då. Också E-type och Pandora ska uppträda på Polar Sound Festival. Biljetterna är redan köpta, det blev de bästa ståplatserna, dock inte VIP. Var tillräckligt dyrt ändå, hehe. Som jag har väntat på att Scooter ska komma till Vasa. Om jag inte minns helt fel var de här senast 2000 och 2001. I alla fall var det senast då jag så dem i Vasa. Efter det har jag förstås sett dem live i andra städer.
 
Någon speciell favoritlåt vet jag inte om jag har, de har så många bra låtar. Men en av favoriterna är nog denna:
 
 
Åh, kan knappt vänta till februari nu. Men det är ju ändå bara två månader kvar till dess så det borde nog gå ganska snabbt ändå. 
 
Någon annan som också är på väg på konserten?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0