Lördag före jul

Kalaset på jobbet blev riktigt lyckat igår, konstigt nog ingen stress som det brukar vara. Alla var nöjda och glada. Tack till alla som hjälpte till! 
 
Idag ska vi på granjakt. Nu ska vi tydligen först till skogs, men tänker inte spendera någon lång tid där. Det finns ju granar att köpa också om vi inte hittar någon i skogen. De granar vi har haft de senaste åren har inte varit så fina, misstänker jag är ännu mer "krantto" i år då det kommer till val av julgran. Nå vi får hoppas vi hittar en innan dagen är slut och kaffegästerna kommer. Före kvällen borde här dessutom städas och bakas lite. Ingen tid att sitta här i soffan och lata mig, kan ju inte åka till skogs i nattlinnet heller så nu får jag nog masa mig upp ur soffan och börja göra något. 
 
Då jag kom hem från jobbet igår kväll fanns det en hel hög med ljusslingor utradade längs alla golv. Nu ska mera julbelysning upp utomhus. Vad det blir till visar jag en annan dag.
 
 
Molly önskar er alla en fin lördag!

Kommentarer
Postat av: CB

Tack Molly för Julhälsningen! Va fin du e!

Svar: Molly hälsar tillbaka! :)
Caroline

2015-12-19 @ 21:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0