En julros och julklappsjakt

Igår passade jag på att gå till skogs då det ännu var ljust ute. Samlade lite mossa och lav. Sedan satte jag julrosen i arabia skålen jag köpte på loppis, mossa runt om och sedan lav ovanpå mossan. 
 
 
Idag var jag på julklappsjakt, men ännu har jag en kvar. Inte lätt då man vill hitta den perfekta julklappen. Dessutom har jag ju sökt hela året. Har faktiskt julklapparna i bakhuvudet hela året, hittar jag något passligt i januari så gör det inget att det är elva månader kvar till jul. Minns faktiskt inte när jag köpte den första julklappen i år, skulle tro det var nångång på våren. Oberoende lämnar det alltid några kvar som jag måste springa och köpa just före jul. Tänk vad skönt det skulle vara om man hade julklapparna inköpta redan då december månad börjar. Kanske jag gör ett försök nästa år. En jul utan julklappar är inget för mig, tycker det är så roligt att få ge bort de perfekta julklapparna...bara jag hittar dem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0