Man kan inte annat än njuta

Kunde inte ha bättre semester väder! Njuter allt vad jag kan. Igår hann jag dessutom städa nedrevåningen, kändes skönt att få det gjort. Golvet borde också tvättas, men det får bli en annan gång. Igår blev det också ett veterinärbesök. Dock inte med våra katter utan med Johnnys föräldrars katt Fiffi. Hon hade blivit påkörd av en bil (eller blivit träffad av ett avlopp som föll av en bil). Lite svårt att veta vad som egentligen hänt. Men mörbultad var hon och inte sig själv. Det blev blodprov, dropp och medicin samt röntgen. Inget var som tur av, så nu hoppas vi att smärtstillande medicinen hjälper och att hon blir sig själv igen. Sedan blev det en skön kväll på Lillö med en båttur till Västervik.
 
 
Idag blev det ett gymbesök. Sedan spenderade jag över två timmar i blåbärsskogen tillsammans med pappa. Totalt blev det 2,5 liter för mig. Helt tillräckligt. Nu ska vi åka iväg på sjukbesök, får hoppas Fiffi mår bättre idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0