Semestern slut och filmpremiär

Då var semestern slut för denna gång. Har jobbat inatt. Var nog en helt okej natt, men som vanligt drömde jag en massa konstigheter. Efter jobbet blev det gymmet i två timmar. Sedan blev det såklart en loppisrunda, men idag blev det bara två loppisar. Hittade ingenting åt mig själv,men tomhänt kom jag inte ut. 
 
Denna helg samt nästa helg är det jobb som gäller för mig, morgontur både lördag och söndag. Känns bra att jobba lite nu då man varit ledig. Ikväll ska vi på bio, har bokat platser färdigt. Det är premiär för filmen Insurgent. Boken jag just läst ut. Får se om boken är bättre än filmen eller tvärtom. 
 
 
Önskar er alla som tittar in här en fin fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0