Lunch på stan

Idag blev det lunch på stan med mina systrar. Såklart blev det Amarillo. Var inte mycket folk där så vi behövde inte vänta länge på maten. Ni kan ju gissa vad jag åt, jo Garlic Chicken, de andra tog Chicken Pocket. Jessica var också ledig idag, men hon var endast snål på efterrätt så hon kom dit då vi ätit upp vår mat. Jag tog glass med chokladsås och vispgrädde till efterrätt, smaskens var det!
 
 
Efter lunchen blev det ett besök vid Ewa och Adam, kom dock ut tomhänt. Sedan blev det ett pass på gymmet. Kändes överallt att jag var till gymmet igår också. Förra veckan blev det inget gymmande alls, så var nog dags att ta sig dit nu igen. Känns så bra efteråt då man fått röra på sig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0