Förkylning och spagetti på nytt sätt

Denna vecka har börjat med förkylning för min del. Kände nog av den redan förra veckan, men nu får jag snyta mig hela tiden. Suck, skulle inte orka eller ha tid med något sånt här just nu. Eller orka och orka, just nu orkar jag inte göra någonting alls.
 
Blev ändrade planer. Stannar nog hemma från jobbet inatt, blir inget Jakobstad imorgon heller, suck. Hoppas jag är piggare tills onsdag då Linda-Marie bjuder på kaffe.
 
Igår testade Johnny sin nya "spagetti maskin". Den fungerade riktigt bra! Spagetti lagade han av zuccini och morötter. Morötterna var lite väl hårda, men av zuccinin blev det jätte bra spagetti. Smaskens med en kryddstark maletköttsås ovanpå.
 
 
Hoppas ni alla som kikar in här har fått en bättre start på veckan än vad jag fått!

Kommentarer
Postat av: Inger jäderberg

Krya på dig Caroline har nyss läst din blogg, håller med om att bingo är roligt att spela. Ha det nu bra fastän du är förkyld,

Svar: Tack :)
Caroline

2015-04-27 @ 13:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0