Uppe med tuppen

Började dagen med att vara effektiv och fara till gymmet till klockan 7. Aldrig förut har jag varit så tidigt där, men nångång ska vara den första. Blev spinning 30 min och Bodybalance Strenght 30 min + 30 min i gymmet. Kändes skönt med morgonträning. 
 
Sedan for jag på personalmöte och sedan blev det träffis med Sofia och Malena. Lunchade såklart på Amarillo (var annars). Som vanligt blev det Garlic chicken för mig.
 
 
Sedan blev det lite shopping. Köpte bl.a. nya träningskläder vilket var ett måste. Helst vill man ju inte gå omkring med byxor som nästan har ett hål där bak. 
 
Såklart blev det ett loppisbesök också, men före loppisen måste vi svänga in och handla lite mumin skålar och koppar som var specialpris. Kan ju inte missa ett sådant erbjudande!
 
 
Hittade inte så mycket på loppis men en euro spenderade jag. Desto fler euron spenderade jag på loppis igår, men vad jag köpte får du se imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0