Trappan färdig!

Det tog inte många dagar att skruva ihop trappan in till huset. Igår kväll blev den färdig. Gick snabbare än jag trodde! Egentligen blev den lite mindre än vad jag föreställt mig, men den blev inte för liten heller. Allt är bättre än den gamla trappan som såg ut så här:
 
 
Under arbetets gång var det inte bara jag som hjälpte till, katterna gjorde sitt också.
 
 
 
Slutresultatet blev detta. Riktigt bra om jag får säga det själv. Johnny är nog duktig.
 
 
Är väl snart dags att börja pynta trappan nu då. Misstänker att det inte tar länge innan det är fullt med saker på den :). 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktit duktit det är en fin trappa

2014-09-04 @ 17:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0