Tillräckligt med motion för idag

Efter nattjobbet blev det gymmet. Sprang hela 6 km, känner mig nöjd. Visserligen blev det ju ännu längre förra veckan då jag var runt skogsbilvägen, men då går det också saktare då jag springer ute än inne på löpbandet. 
 
Efter att ha vilat en stund och sett på senaste avsnittet av Teen Wolf kände jag för att röra på mig igen och hoppade på cykeln och cyklade in en bit efter skogsbilvägen. Steg av cykeln och gick in i skogen på jakt efter kantareller. Det första jag såg var dock EN ORM, igen. Vill inte se fler ormar! Det här var ju dock på ett helt annat ställe än den förra, så tydligen finns det nog ormar lite här och där, bara konstigt då jag ska se så många i år och aldrig förr sett någon i skogen här runt omkring. Usch! Den här rackaren fick jag på bild (fastän bilden är dålig då jag zoomat in med telefonen).
 
 
Nåja, skrämdes inte alltför mycket av ormen och hittade faktiskt ett fåtal kantareller. Var skönt med lite frisk luft i det varma höstvädret.
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

USCH!! vilken fuling

2014-09-08 @ 21:08:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0