Bland nyckelpigor och kantareller

Kan inte få nog av skogen så här års. Bäst att passa på så länge det är barmark. Igår gick jag en runda. Hittade några stora kantareller på ett nytt ställe, såg en massa häftiga träd och plockade några lingon. Det blev en och en halvtimmes promenad, men "bara" 1,5 km. 
 
 
Resten av eftermiddagen tyckte jag att jag med gott samvete kunde ligga framför tv: och "lata" mig. Efter 6km på löpbandet och en skogspromenad känns det nog i benen idag. 
 
Idag får jag njuta av en ledig dag. Blir nog ett besök till loppis för att hålla ordning på loppisbordet. Man blir så trött då folk bara kastar saker omkring sig, dessutom var det sjuttioelva saker på mitt loppisbord igår som inte ens var mina saker. Nåja, är väl bara att bita ihop och städa upp efter andra. Huvudsaken man får något sålt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0