Höst vid vägen

Idag planterade jag höstblommor i grytan ute vid vägen.
 
 
Konstaterade att blommorna som jag planterat i grytan tidigare i år fortfarande blommade, så tog bort dem ut grytan och satte ner dem i en kruka istället. 
 
 
Får se hur länge de blommar innan frosten tar dem.
 
Förövrigt är det en blåsig fredag, ja nu började det visst regna också. Har fått vara ledig hela dagen, skönt! Förde sakerna till loppis, var till gymmet samt butiken. Nu väntar en myskväll framför tv:n...eller var det så att vi skulle till Målarbackan ikväll...ja inte vet jag, det återstår att se. En chipspåse har jag köpt till fredagsmyset i alla fall. 
 
Hoppas ni får en mysig fredagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0