Dagens låd fynd

Ni loppisfantaster vet säkert vad jag pratar om, då jag säger som så att idag då jag var på loppis såg jag en sak som jag bara inte kunde gå förbi, jag måste bara ha den. Nödvändig eller inte. Visst såg jag på många andra saker också, men den här saken kunde jag inte lägga tillbaka på hyllan. Vet inte riktigt vad jag ska kalla "saken", men en låda är väl bästa namnet. Fastän det egentligen ska vara en låda inuti den här "lådan". Lådan kommer från ett gammalt symaskinsbord. 
 
 
Tänkte direkt att i den här ska jag nog rada några flaskor, och visst, det blev hur bra som helst! Pyntade med några blommor från trädgården också.
 
 
Fyra euro tyckte inte jag var så farligt. Inte för en sån här fin låda. Tror nästan jag har fått lådor på hjärnan. Skulle bara kunna köpa lådor och ännu fler lådor. Men förstås inte vilka lådor som helst. De ska helst nog ha några år på nacken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0