Svårt att gå ut tomhänt

Igår då jag var förbi loppis för att kolla läget med loppisbordet kom jag förstås inte tomhänt ut därifrån. Hittade en fin låda ( ja jag vet att jag har "pippi" på lådor just nu). Det går väl över någon gång. 
 
 
Det var ingen gammal antik låda, utan en Ikea variant av ett kapp mått. Fin ändå tycker jag. På ett annat loppis hittade jag några tidningar också, relativt nya och inte dyra. Går ju att sälja vidare då jag läst dem.
 
 
Älskar inredningstidningar, men tyvärr är de så dyra. Just nu finns det bara en tidning som jag köper från butiken och det är Gård och Torp. Ibland kan det slinka ner något lösnummer av någon annan tidning också, men det är sällan. Nästan nya inredningstidningar för en bråkdel av butikspriset tycker jag däremot jag kan unna mig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0