Muggarna fick flytta ut

En hylla att rada alla muminmuggar i står högt på min önskelista just nu. Vet dock inte exakt var jag skulle lägga upp hyllan, men det ordnar väl sig. Hittills har alla muggar stått inne i vitrinskåpet, men nu har de fått flytta ut. Vill ju kunna se dem. Radade in dem i det gamla tallriksskåpet istället. Vet inte hur länge de kommer att stå där, men för tillfället ser det ut så här. 
 
En orsak till att jag flyttade på muggarna var nog också den att det helt enkelt blev för fullt i vitrinskåpet. Såg lite farligt ut att ha tre muggar staplade ovanpå varandra.
 
 
Mumintallrikarna och skålarna radade jag förstås också in i skåpet. Vill samla allt på samma ställe så man ser vad man har. 
 
 
Den nyinköpta tallriken i mitten passar kanske inte så bra där, men vet inte vart jag ska lägga den. Vill ju som sagt samla allt på ett och samma ställe. Skulle gärna ha velat rada några koppar på den översta hyllan i skåpet, men där tog det stopp, muggarna var för breda. Därför får de svarta assietterna fortsättningsvis stå där. 
 
 
Skulle gärna ha radat upp muminpappan och de andra tallrikarna så som man egentligen ska rada upp tallrikar i hyllan, men tallrikarna har fel format så de passar inte på någon hylla, tyvärr. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0