Ljusglimtar

Var nästan beredd på att åka på jobb idag morse, men sen kom jag på att jag jobbar kväll. Så sällan jag har 13-21 så blir riktigt råddig då det händer. Men skönt var det att få sova en åtta timmars natt. 
 
Före jobbet blir det gymmet, så mycket annat hinner jag nog inte med. 
 
Idag är det mindre än en vecka tills det blir Ikea och Tammerfors med några kompisar. Ska bli roligt! Inte för att jag behöver något från varuhuset, men hoppas på att hinna in till något loppis också, hehe. Sedan är det bara någon vecka kvar tills det blir Uleåborg och Haparanda. Ljusglimtar i den mörka hösten. 
 
Med de här bilderna önskar jag dig en fin dag.
 
 

Kommentarer
Postat av: Interior by Sofia

Vackra bilder! Gillar den sista, skulle vara fin som tavla :)

Svar: Tack! :)
Caroline

2014-10-28 @ 19:18:45
URL: http://interiorbysofia.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0