Hotell bokat

I förrgår gjorde jag slag i saken och bokade hotell i Uleåborg. Om ungefär en månad åker vi alltså iväg norrut till Uleåborg och Haparanda, ska bli så roligt! Blev nog två nätter istället för endast en, konstaterade att vi inte hinner göra något om vi bara sover där en natt. Onödigt att stressa.
 
Den här veckan är i princip fullbokad, ja full av jobb i alla fall. Endast onsdagen är ledig. På onsdagen åker Johnny till Stockholm, vem vet vad jag hittar på då...vi får se. Kanske det blir något loppisbesök i någon annan stad än Vasa. Om det är något jag verkligen tycker om så är det att få gå en hel dag för mig själv på loppis, det är avkopplig på hög nivå.
 
Idag jobbar jag hela dagen lång. Får se vad kvällen har att erbjuda
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0