Höst sysslor

Den första snön lyser med sin frånvaro. Därför passade jag på att räfsa lite löv på gården idag. Tycker om att räfsa, men det kanske inte var den bästa sysselsättningen för min sjuka axel som sakta börjar bli lite bättre. Får se om det straffar sig sedan.
 
 
Vi har inte så många träd mitt på gården, så några stora mängder löv är det inte fråga om. Det är mest det här trädet bredvid lekstugan som ställer till det. 
 
Tog en promenad i skogen tillsammans med Whiskas, var skönt med lite frisk luft fastän jag gärna skulle ha sett solen också.
 
 
Ikväll blir det nattjobb. Efter jobbet blir det tandläkaren, eller tandhygienisten, jag vet inte till vem jag ska, men det klarnar säkert då jag väl är där. Ser inte framemot det precis, men det är ju något som måste göras. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0