Hjortar

Det är inte bara ugglor jag har "snöat in mig på". Nu är det hjortar också, för nog är det väl hjortar som är avbildade här nedanför?. Jag har en prydnadshjort, eller är det ett rådjur (den har inga horn). Men vill ha mera. Ett renhorn tog vi hem från Johnnys föräldrar idag...får se var man ska sätta upp det...Horn som horn, ingen skillnad om det är hjortar eller renar.
 
På HM:s hemsida kan man bl.a. hitta följande hjort relaterade produkter. 
 
 
 
Vilken/vilka skulle du vilja ha? En disktrasa kanske inte är det första jag köper, fastän den är det billigaste alternativet. Mitt val lutar nog mera åt kuddöverdragen. Det där påslakanet skulle heller inte vara helt fel. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0