Annorlunda väckarklocka

Har jobbat hela dagen lång. Imorgon blir det samma sak, 7-15. Ikväll var mamma och pappa hit en sväng. Annars har det inte hänt så mycket här i huset idag. Resten av kvällen tänker åtminstone jag titta på några av mina inbandade favoritprogram. Sedan blir det nog bastu också. Ska försöka komma mig i säng tidigt idag. Whiskas har ju väckning 5.30 varje morgon, så har på känn att det blir samma tid imorgon också.
 
 
Känns nästan onödigt att sätta på alarmet på telefonen då Whiskas ändå kommer och väcker mig, men man kan förstås aldrig vara helt säker på att hon är morgonpigg imorgon också. Kanske lika bra att sätta på alarmet för säkerhets skull. Vill ju inte komma försent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0