Tisdag idag, men snart är det helg igen

Som vanligt den här årstiden finns det mycket att se framemot. Det är små resor, julmarknader, julfest och många andra saker som livar upp tillvaron.
 
Snön försvann och ser inte ut att komma tillbaka på den närmaste dagarna, hoppas den kommer tillbaka till första advent åtminstone. 
 
 
Hade i något skede här på morgonen en tanke om att ta cykeln till butiken, men nu då jag tittar ut ser det inte lika lockande ut mera. Vem vill ha fullt med vatten i handelspåsen? Nej, det får nog bli bilen. Riktigt så hurtig är jag inte så jag cyklar iväg 7 km i regnet och sen hem igen.
 
 
Ikväll är det dags för nattjobb igen. Före det har jag tänkt ta mig en tur till skogs, men får se om regnet avskräcker. Måste nog ta en sväng om med dammsugaren också. 
 

Kommentarer
Postat av: Berit Nilsson

Hej kära Caroline!
Har nu igen rullat igenom alla dina vackra fantasirika bilder. Du har mycket trevliga ideer! God fortsättning!
Varma hälsningar från Berit.

Svar: Hej och tack för din kommentar! Hoppas du har det bra och får en fortsatt trevlig höst/vinter.
Caroline

2014-11-11 @ 17:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0