Tammerfors och Ikea

Det blev en lång med minst sagt rolig dag igår. Startade 9.30 och började sedan leta oss vidare mot Tammerfors. Efter vägen hittade vi förstås två lopptorg också som vi måste svänga in via. Det ena i Parkano och det andra i Hämeenkyrö. Behändigt då de båda två finns precis bredvid vägen till Tammerfors. Vad jag fyndade får du läsa om en annan dag.
 
 
Då vi närmade oss Tammerfors var vi alla hungriga. Kände inte för någon ABC mat så det fick bli Pancho Villa inne i centrum. Som vanligt då jag kommer till Tammerfors känner jag att jag skulle kunna stanna länge där, ja i alla fall flera dagar. Tammerfors är en fin stad även om det var mulet denna dag.
 
 
Hann med lite shopping också innan vi körde vidare till IKEA.
 
 
Det blev inte så mycket shopping för mig på Ikea, men en del smått och gott hittade jag nog. 
 
 
Tack för en trevlig utfärd! Det här gör vi nog om. Vi ses igen i december.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0