Julkaktusar och denna veckas planer

Idag står det inte så mycket på programmet. Mamma och pappa har varit hit en sväng. Har också plockat upp sakerna vi handlat och tvättat lite kläder. En sväng till gymmet har jag tänkt hinna med innan det blir nattjobb 18-09. 
 
Såg att julkaktusarna har slagit ut eller vissa slår snart ut. Alltid så här lagom före jul. Nåja, huvudsaken de blommar nångång.
 
 
Den här veckan händer det en del saker. Vi ska på försenat "dopkalas", det blir ett besök hos frissan samt julfest från jobbet på fredag. Dessutom jobbar jag "bara" två nätter denna vecka.
 
Innan fredagen är här måste jag dessutom ha hittat en julfest klänning, och nej, fastän jag inte var på julfest ifjol men hade köpt en klänning, så duger den inte i år. Samma problem varje år. De jag har i skåpet är antingen för korta eller för långa. I butiken tyckte jag de bara hade tant kläder...kanske jag är en tant...men oberoende så vill jag inte klä mig som en...hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0