Kalas och Eurovisionen

Igår kväll var vi till Målarbackan och firade Johnnys pappas födelsedag. Blev bjudna på mat och annat smått och gott. Blev ett parti Ticket to ride också. 
 
 
Cyklade sedan hem för att se på Eurovisionen. Som vanligt fick jag se eurovisionen på datorn då Johnny ville se på något annat. Den sista timmen fick jag sitta ensam framför tv:n, slumrade till och missade några minuter av röstningen, men otroligt nog orkade jag se enda tills dess att resultatet var ett faktum. Tyvärr vann inte min favorit, men Sanna från Sverige kom ju trea i alla fall. Dessutom gick det inte så dåligt för Finland heller, de kom visst på 11 plats. Grattis till Österrike som vann! Den låt jag kommer att lyssna mest på från årets Eurovision är nog Running med Kállay-Saunders från Ungern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0