Jämna år

Så var dagen här, dagen då jag fyller jämna år. Jämna 30. Känns inte så länge sedan jag fyllde 20, men åren de går, kan inte annat än följa med. Ikväll blir det att fira med nära och kära, imorgon kommer arbetsgänget hit och på lördag firar jag med kompisarna. Kalas i dagarna tre alltså. Idag känner jag mig dock inte alltför pigg efter att ha jobbat dubbelnatt, men piggnar väl till efter att ha städat lite.
 
 
Tack för alla grattisar på jobbet imorse! Blev så glad :). Dessutom fick jag ju en nallebjörn och en blomma också. Tack!
 
Då jag kom hem efter jobbet väntade blommor på bordet, ett fint kort samt ett STORT paket. (Vad paketet innehöll får ni se en annan dag). Nu har jag dessutom blivit uppassad med en stor kaffekopp så jag ska piggna till.
 
Blir nog en bra dag det här. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0